Monday, September 29, 2008

Last day...


Pa je minilo... Vsakemu je znano, da se vse enkrat konca. Vcasih si zelis, da bi se trajalo, obcasno celo v vecnost, spet drugic pa si zelis, da nekaj cim hitreje mine in se vse vrne na stare smernice.

Sama si trenutno najbolj zelim, da bom cimprej doma, ker vem, da grem jutri v vsakem primeru v Slovenijo in ne bom ostala v USA, in vseh teh ur potovanja definitivno ne cakam. Letalski sedezi definitivno niso tako udobni kot postelja, niti tista v hostlu, ampak je le ena noc;) Potem pa domaca postelja, ki me vsaj upam, da caka...

Drugace pa novega ni nic posebnega, nic novega...

Oddelala sem svoja zadnja dneva- v dezju, supevizorji so mi rekli, da so bli veseli, da sem delala za njih... Ne glede na to, da Dorneya nisem ravno marala, tudi moje delo mi ni bilo ravno pri srcu, sem se potrudila in ga opravljala kolkr dobr se le da (ceprav sem mela vcasih mal prevec ali premalo denarja... Vse v ravnotezju;)

Sem pa tudi prvic stanovala v ameriski hisi in ameriski druzini, ki je bolj kt ne podobna nasi... Sem imela pa sreco, da je hisa v naravi, res lepo... In tudi stanovalci so bili zakon... Tako, da sem imela lepe zadnje 4 noci v Allentownu....



In za informacijo- tudi gameboya sem si kupla (Petra fotoaparat imas, MP4ja pa niso nobenga pametnega mel, pa saj mas GSM:)

Lepe zadnje pozdravcke iz Amerike...

Se vidimo v sredo !!!!!!!!!!

Katja

3 comments:

mami said...

Sem vesela in za game boy in za fotoaparat... ampak verjetno ne bom tako navdušena, ko bom dobila račun za Dinners... Pa saj poznaš Heleno, se bomo že zmenili...:)Vidm, da tle ne riše smeškov.... Komaj čakam, da prideš, tko da zdej nehi blogat, pa na avion - sej veš, kaj prav mama: "Pa da nauš kej pozabla!!!!" RTM še vedno, pa lubčka tud (glej, da bo zdržl na avionu, pa naj te kdo slika, da vidim, kakšni avioni so to!!!).

Violeta said...

Lepo let pa pozab na 'nevemkaterože' ameriško zapoved:) waiting...*

katka said...

hey...

Hitro javljanje iz letalisca:) Oddala prtljago, cakam le se na avion;) Diners sem uporabla le za fotoaparat, gameboy sem placala z mojo vizo...

Komi cakam, da bo konc tegale potovanja... Dost mam avionov- vsaj do 25.oktobra:))))

Ameriske zapovedi sem vse upostevala...:)))) Sm bla najbolj pridna tudi:)))

LP,
Katja