Wednesday, September 24, 2008

New York II

Ker me je malo zdravje zafrknilo (prehlad nc hujsga, ampak solzice iz okic vseeno niso najbolj prijetne in zamasen nos...jamram kt stara mama, ampak vseeno), sem bila micken bolj lena v telem New Yorku. Tako da dobro, da imam oziroma sem imela 4 cele dneve, 3 eden pa se ostaja.

vceraj sem potem res odsla do Muzeja NYPD, ter bodies exhibition. Kdo bi si mislil, da bom tako rada v muzeje hodila, ampak ce so zanimivi, ni panike, pa se New York pass sem imela, tako da sta bila oba vkljucena v ceno. Potem sem se sprehodila po Greenwich village in nakoncu se odpeljala s subwayem do Lincoln centra, kjer imajo res lepo operno hiso, teater, del celotnega kompleksa, ki obsega 3 ulice, je pa tudi znamenita Juliard school. Tako da sem ze ob 18.00 zakljucla moj dan. Potem pa sem malo brala in odsla zgodaj spat...

Danes pa spet en kratek dan, ki se je zacel v Madison square garden, kjer igrajo tekme hokejska in kosrkaska ekipa, ter imajo razne koncerte kot so Madonna, elton John... sedela sem v zasebni lozi, na zalost ne med koncertom, ampak imajo res vse... WC, kuhinjo, kar ti srce pozeli:)

Potem sem se sprehodila do Empire state buildinga vse do 86. nadstropja, videla razgled nad New Yorkom, sla na skyride.... ter se sprehodila do Muzeja sexa, da sem pogledala se gift shop, ki je bil med mojim obiskom zaprt- bilo ravno v blizini, tako da...:))) Haha...

Zdaj sem pa ponovno v hostlu... In komaj cakam, da grem v dezelo sanj, ceprav ura ni se niti sedem... nisem za nikamor...

Lepe pozdravcke iz New Yorka

Katja

6 comments:

mami said...

juhuhu, spet sem prva... Upam, da se boš danes zdrava zbudila (sem včeraj tvoje praške uporabljala tudi jaz pri tebi v Ljubljani) - kar se frčoplana tiče, sem ti že napisala. Austrian Airlines je zakon, tko je tale deklica v Ljubljani prijazna, da jim še takole delam reklamo. Očitno tistega tipa v parku le nisi našla... Škoda, sem se že z Jurencem zmenila, da bi objavil prispevek v POP TV... Kakorkoli že, rtm, štejem, kolikokrat grem še spat preden prideš.... Mej se... Pa pozdravi vse v Allentownu.... Lubčka.

Violeta said...

še 6-krat:*

katka said...

heyhey:)

Pozdravcke v slovenijo obema, se vidimo v sredo:)

LP

mami said...

še petkrat.... Tudi jst kumi čakam.... pa drži se in javi se še kaj iz Allentowna.... rtm

Anonymous said...

hey sestrična:)

Še 3 dni pa boš nazaj:)Js bom pa še v teh dneh neki postov napisu ke v tri krasne. hehe

Grem zdej mal delat, sm cel vikend žuru, zdej pa "lopato" v roke prjet:))

uživaj še teh par dni:)

bye bye

Anonymous said...

Hey Katja!

Jst sm lepo prispela domov ... naj ti pa povem, da so na carini v ljubljani se enkrat pogledal prtlago ... ce sem kej drazjega kupla ... ker sem pac mela tok prtlage ... pa sem mogla tut racunalnik ven dat ... pa je pogledu pa reku..aha..ta ma šumnike ... drgac pa se je polet vlekell..sej ves kako je to ... nc..lepo se mej ... in lepo in predvsem varno pot domov ti zelim,
se vidimo v slo,
lp
jasna