Friday, September 19, 2008

San Francisco

Pa tudi nasa zadnja postaja pred New Yorkom postaja pocasi preteklost. Peljale smo se cez Golden gate bridge, si ogledale mesto jutri pa odrinemo se na Alkatraz... Kar seveda komaj cakam.

Danes sem pa mislim, da po vsem tem casu odkar sem v Zdruzenih drzavah jedla normalno, ma kaj normalno, fantasticno hrano na svetu. Sva se z Ursko odlocili, da je cas (sploh glede na to, da smo v San Franciscu), da si privosciva ribjo hrano... MMMMMMMMMMMM..... Sicer sem za obrok porabila kot obicajno porabim za par dni, ampak mi ni niti malo zal... Rakci, no moram reci raki, so bili fantasticno... No mami, tvoja buzara je se vedno najboljsa: da o ocitovih ribjih mojstrovinah na zaru ne govorim:) ampak tako velikih rakov pa res se nisem jedla in sem tako navdusena... Skratka zakon:)

Jutri pa se na Alkatraz, nato pa moramo ujeti letalo- na katerem tudi prezivimo noc:) Potem pa New York do petka, ko jaz odrinem nazaj v Allentown, Urska se naslednji dan odpravlja domov, Jasna v nedeljo... Jst sm pa prva prisla in zadnja odhajam v torek... In sem v sredo doma....

Kar hitro je slo, tele moje minute na racunalniku pa tudi...

PS: Jutri po pameti:))))))Jaz pa spat...

Katja

2 comments:

Anonymous said...

Še računovodstvo je padlo*:))) Ne vem kako ampak, zakon. Zdej sem pa officialy v drugem letniku:)A si rezervirala zame plac na "hall of fame" :))))

*padlo - beri - naredil :)

Še malo pa boš doma...uživaj še zadnjih 10 dni tvojih America Dreams;)

mej se

p.s.js bom pa še ene par postov napisu, da si mal statistiko popravm:))

Anonymous said...

ej kje vidm statistiko objave? :))šala