Friday, October 3, 2008

Home sweet home!!!!




Ce se kdo bere...

Najprej hvala mojm prjatlam, res ste najboljsi, da ste mi pripravili tako presenecenje polno balonov, mojga rumenega muskata, pa seveda majck... Lepo je biti spet doma, med ljudmi, ki te poznajo, ki te majo radi...

Malo seveda pogresam moje amerisko zivljenje, imam malo zmesano spanje (oprosti mami za budnico ob 5ih zjutraj, ceprav ne vem kje je logika, ker bi mogla iti ob tej uri sele spat...), ampak saj se bom navadla... Ce sem se tam, se bom tudi tukaj, rabim le malo casa.



Skratka, trenutno sem doma, svet pa se caka name... Sigurno to ni bilo to prvic, niti zadnjic. Plani za prihodnost se veliki, zelje se vecje... Sanje sanjam nove in nove, nikoli jih ne zmanjka. Seveda pa bo letos na prvem mestu faks, naslednje leto mogoce malce studija v tujini... Ce bom pa prepridna na faksu (mogoce lahko koga tudi presenetim, celo sebe) pa naslednje leto spet amerika?!? Mogoce le obisk... Ampak poleg faksa se kaksna ekstra sluzba... No ja... Tudi tam obstaja mnogo krajev, ki jih nisem videla in jih zelim, a kaj ko je se toliko mnogo dezel, drzav, mest in vsega, ki jih se mislim videti in so blizje... Ampak definitivno me nekoc se caka...

Sem pa danes slisala, da ne mores videti vsega kar si zelis, narediti kar si zastavic, kajti nekaj vedno manjka... Ce ne drugega je zivljenje prekratko, ampak kdo pravi, da ne morem poskusiti videti cim vec?!? Let's just wait and see...

Dones malo zuranja, Franci me je baje cakal celo poletje, cez dobre 3 tedne pa v Egipt.... Kratke pocitnice, velike sprembe, a komaj pricakovano...




Napisem porocilo iz Egipta, decembra pa mogoce Poljska na hitro... Po financnih in casovnih zmoznostih...

Se slisimo, berem...

Hvala za komentarje, podporo, prijateljstva...

Vedno pa se bom na koncu vracala domov, tudi ce le za kratek cas, kajti svet caka name (vsaj upam tako), jaz pa definitivno nanj!!!!

RADA VAS MAM!!!!
Katja

1 comment:

Violeta said...

Da ne bo tale post ostal brez komentarjev... bejbi, povsod je lepo, a doma je najlepše! Lepo, da si se vrnila polna novih izkušenj in novega naleta. Franci te je počakal, mi pa prav tako, ne skrbi, nisi slaba prijateljica.:)
Konec koncev ni važno, kje si, pomembno je, da si!!!! In da si upaš... za razliko od mene;)
Dobrodošla nazaj*