Sunday, June 15, 2008

Im here:) In America






Pozdravcke v Slovenijo!!!!

Pa sem le prisla v to Ameriko:) In to brez vecjih pretresov:)

Najprej pa Hvala vsem za petek, za darilo, k si ga bom pogledala, ko mi bo hudo in bom mela domotozje, za fajn vecer... Violeti, Tadeju, Mateji, Stasi, Mami, Petri in o;itu pa hvala tud, da ste mi mahal na avion:) Vidla vas sicer nisem, ampak vseeno:) Upam, da bote tam tud 16. oktobra, pa gremo lohka na pizzo v Botano:)

No tko je blo... Moje potovanje:) Na Dunaju so se mi tiste 3 urce vlekle, kot bi cakala 3 dni, ampak to je mislem, da posledica neprespane noci pred odhodom:) Tko da sm se bolj vlekla iz enga konca na drucga, kt pa hodila, pol sm pa srecno docakala let naprej v New York.

Na avionu sem spoznala dva simpaticna slovencka, ki bosta delala v kampih za otroke (eden v Denverju, drugi v San Franciscu) tako da mi ni bilo dolgcas... Mal smo se pogovarjal, sama se prebrala skoraj dve knjige (tko da jih dobite kmalu nazaj v Slovenijo) pa je ze bil New York:)

Kjer pa je blo mal komplikacij, ker sem narobe razumela, kje je avtobusna postaja--> carina je bla mim 1,2,3, carinik je bil njami:) Pol pa iskanje avtobusne postaje na Manhattnu-->cca 45 min z avtom, ura je bla 15.45, ob 17.00 sm pa mela avtobus do Allentowna... Kaj nardit?! V NY nism mela ravno zelje iskat prenocisca, zato sem reskirala 50 USD in se odpeljala do avtobusne postaje, ki je bla ogromna in hvala bogu, da nisem sla z avtobusem-- nasla bi jo, ampak verjetno prepozno:) Majo pa razvito posebno tehniko kako razvrscati potnike ze pred odhodom-- najprej spustijo noter tiste z najbolj oddaljene postaje ipd... In tako so se ze na avtobusni postajo nardile tri vrste, ceprav so kasneje vsi sedeli kjer so hotli:) Sem se pa mal nasmejala kake pihajo vn:)

Ko sem se vsedla v avtobus sem poklicala v Dorney Park in jih sporocila, da prihajam po planu--> pripeljemo se na mojo postajo 15min prekmalu, usedem se na kovcek (hvala bogu, da sem svoga plasticnega vzela) in cakam... Mine 30min poklicem, se nihce ne javi... Se malo cakam, ista zgodba... Po eni uri koncno dobim nekoga, s katerim se vec kot ocitno nisem prej menila in spet ponovim vse... In mi sporocijo, da nekdo pride... Vmes me je ze malo skrbelo, da bom mogla noc preziveti na avtobusnem postajaliscu...

Ampak konec dobro vse dobro... Odpeljejo me najprej v Dorney park, da je Ga.Jones vzela kljuce mojega studentskega doma in se odpeljemo k mojem bivaliscu do 1.septembra, ko me (nas) bodo napodili ven, ker pridejo studentje:)

Tko da sem svojo novo postlo vidla sele okrog 22.00 in je... Hmmm... Kaj naj recem- definitivno manjsa od moje, in na visini 1 metra:) Vsa navodila ipd. pa so prepovedi in zapovedi:) Hodniki in vse pa kot v osnovnih solah- metuljcki, slikice, cebelice... Simpaticno... Okolica- vse je zeleno, nikjer nobenih avtomobilov (razen od nekaterih zaposlenih in obcasnega avtobusa, ki nas ospelje v sluzbo), edini zvok ki sem ga slisala zjutraj so pticki in sem se vprasala-- To je Amerika?

Mislim pa, da mi nobeden ne bo verjel, ce napisem, da sem vstala ob 3.30 zjutraj, brez budilke... Okay, sej vem, da je casovnega zamika 6 ur, ampak vseeno po skoraj dveh dnevih brez spanja sem se bala, da ni niti najmanjse moznosti, da se zbudim do 10.30, ker sem mogla bit ob 11.15 bred domom, da ujamem avtobus.

Tko, da sem se zjutraj dolgocasila-- seveda so vsi se spali, jst sm se pa setala sem in tja. Orientation je bla kul, povedal so kako pa kaj, uniformo mam, delat pa se nism zacela ( se pa ta orientacija steje kot delavni cas), tko da mam narjenih par urc. Nadaljujem zjutraj:)

In najpomembnejse--> Zastonj se lahko vozim z vsemi napravami v zabaviscnem parku in ugante, kaj sem do zdajle pocela??? Kul res... Ni da ni:) Pa ne sam to- ce bom med potovanjem opazila se kak zabaviscni park iz te verige (so razprseni po celi ZDA0 mam tud tam zastonj vstopnino:)Kaj vec si se lahko zelim?! Ja no mal vecjo placo:)
Po prvi placi pa dobim 4 brezplacne vstopnice za obisk dorney park & wildwater kingdom-- ce pride kdo k men na obisk ma zastonj, prodat jih pa ne smem:)

Zdaj sem pa spet v studentskem domu, jezna ker ni blo nobenih gostilen, kjer bi se lahko vsedla, si narocila pivo, ki bi po tem peklensko vrocem dnevu res pasal--> v parku ga strezejo le v eni gostilni, pa se tam ga ne smem piti ker sem usluzbenka in bi bilo proti nacelom... Tko da... Mi ne preostane nic drugega, kot da grem po pollitersko flasko vode:) Ali cocacole-- mislim pa da bom v tem primeru ostala na vodi:)

Ja to bi blo to... Slikce dobite mogoce se dones (od petka, nekaj sem jih pa tud tukaj ze naredila) po ameriskem casu seveda- vse je pa odvisno od casa in zasedenosti racunalnikov- kar me omejuje dokler si ne kupim laptopa!!!

Tko da- lepe pozdravcke, mam vs rada pa en micken vs tut pogresam:)

Papa

Katja

PS za Mami: Kva je z avtotam??? Aja pa sorrz k sm vceri mal racun za telefon nabila, ampak so bli vsi klici nujni!!!:))))))))

10 comments:

stashy said...

pa madona kje je moj koment?!! sm ti že neki napisala pa je kr nekam zginl :( no u glavnem fajn se mej, pa maksimalno uživi. pa kr povej kake njami tipčke srečaš :) pa še kako slikco prlimi k boš že glih pr stvar :P :P :P :)) upam de se boš res fajn mela no :)
miss u , rtm :***************

mami said...

Torej, tretjič poskušam poslati komentar. Če bo tokrat uspelo - poslala sem ti mejl, ki je bolj obširen. Za RTM je pa dost prostora. rtm. Mami

katka said...

Stasi- tvoj komentar je pri prejsnji objavi, sem ga vidla in odgovorila:)

Slikce bom pa prlepla ko ugotovim kaksni tocno so tile racunalniki, mogoce ko pridem iz sluzbe zvecer:)

Tud ti se fajn mej, pa sporoc kaj je blo s trojckom!!!

Mami!!!

Prebrala in odgovorila sem na mail, tko da se slismo-- uspelo ti pa je!!!

RVM,
Katja

Anonymous said...

Hey katja!

Ja končno prvi post, me veseli da si srečno prispela v USA. Prejmi pozdrave od vseh nas in lepo se imej še naprej. Karte za v Dorney park pa le prihrani pridemo ;)

lepo se mej, T

katka said...

Vas cakam na vhodu v Dorney park- sam morte pocakat se 2 tedna, do moje prve place:)

Pozdravcke v domovino:)

Violeta said...

Hej!
Sm kr kurjo polt dobila, čeprou morm priznat, da jo zadne cajte dobim prevečkrat;)
Sej bi komentirala vsak odstavek posebi (sploh unga glede carinika... po moje bi bla ti kr vesela, če bi mela kej ilegalne robe s sabo;)), sam je premal časa, da o prostoru rajš niti ne govorim. Sam to ti rečem... Veselim se s tabo!
Uživi pa Ekvadorce pozdrav;)))
PIP;)
rtm

zde said...

Joj Katja tudi jaz, pa še trije zraven bi šli tudi v Ameriko, pa v Kanado, pa v E..... Trenutno pa imam na izbiro le Kidričevo. in Selo. Uživaj in kot pravimo mi, ki imamo kakšno leto več kot ti po pameti.
Lepo se imej , ne pozabi na kakšno sliko.
Zdenka

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Grmo mal hitrej tele objave :) - hecam se.


p.s. mami n prbiji prosm te ;) haha.

Zdej maš pa še eno redno obiskovalko gor:) - tko da zdej pa obeši gor zgodovinske slikce (spomeniki pa to...:))hhh

nč mej se fajn še naprej
lep pozdrav iz slovenije, kjer imamo izredno lepo vreme (dež)

katka said...

Hey Zdenka pa Tadej:)

Le, da me nauta pozabla:) bom kaj napisala takoj k bo kaj zanimivega:)

Uzivajta na Kidricevi in Selu, pa se vidimo, ce ne prej oktobra:)

LP