Tuesday, June 17, 2008

En par besedic

Trenutno se ne dogaja nic presenetljivega. Danes je bil moj drugi delovni dan- sem bla zaprta v kabinici za dva z enim simpaticnim Kolumbijcem, tko da mi ni bilo dolgcas:) Se manj mi je blo pa vceraj, k sm se smejala clih osem ur, ker je Ekvadorec skos pihal take fore vn:) Tko da. Ne delam na prostem, ampak v kabini 3x2m, ampak je klimatizirana-- hudega mi ni, se najbolj pa mi je vsec ko je velik folka, da imam kaj za pocet:) Denar se mi kar v glavi obraca:) Nekateri so prav smesni, spet drugi zatezeni, ampak nasmeh na licu mora biti pa tko al tko skos:)Jih je nekaj gledelo na mojo ID (na kteri je slika, ime, ime drzave in delovni polozaj) in vprasalo Slovenia? In so razmisljali par sekund ter rekli ah, to je dalec od nas, ni pomembno:) Tko, da niso ravno zemljepisno razgledani. Vecina jih ne ve kje je to, nekateri jo zamenjujejo s Slovasko in vsakemu pojasnjujem rayliko v legi in micken zgodovinsko, ce jih ravno zanima (bi oci in Zdenka mogla bit ponosna na mene:) tko da...Ni dolgcas, razen na trenutke:)

Mam pa micken problemov z omarico, ker mi njihove kljucavnice na kombinacije nikakor ne grejo v glavo in sem zato danes imela le 15 min malice... Ampak se bom ze navadla, nekoc:)

Seveda pa je izmed par 100 studentov tukaj najvec sodelavcev iz Latinske Amerike (Evropejci so v manjsini). Vendar ti ne pridejo v ZDA da bi uzivali, ceprav se mi zdi, da niti tega ne manjka, niti ne pridejo potovat, ampak jim je glavna skrb zasluzek, saj je v njihovih drzavah minimalna mesecna placa 100 USD, tako da jim tukajsnih cca 250 USD na teden (odvisno od stevila narejenih ur) prav pride. In sem se kar malo zamislila, kaj bi v Sloveniji poceli s taksno placo...:( Verjetno stavkali:)

Jutr pa frej dan:) Komaj cakam... Se menim z nekaterimi, da gremo mal v shopping, ampak bomo vidl kaj bo iz tega... Ce ne pa skocim vsaj do trgovinem, ki so pa tako ali tako odprte do poznih vecernih ur.

Aja pa se to... Danes sedim pred kafetarijo za zaposlene, zraven za mizo se usede en crnc (nc posebnga, ni zato omenjen), z lasmi dolgimi 2 max 3 cm, vzame iz nahrbtnika krtaco in... Si zacne cesat lase... :))) Ni lih smesno ko napisem, ampak meni se je kar smesno zdelo takrat, mogoce zate ker sem komaj cakala tus po celem dnevu:)

Tko da... To je za zdajk vse... Mislem, da so prvi dnevi se zanimivi za pisanje postov, ampak se bo verjetno stevilka kasneje zmanjsala in bodo posledicno tud bolj zanimivi:)

Zdaj pa res en lep pozdrav, lahko noc (ceprav verjetno ze vse spite, ker je v Sloveniji ura 3.00 zjutraj, tukaj pa se dan sele pocasi koncuje) pa don`t forger I exist in the other site of the ocean:)

Lupcke v Slovenijo,
Katja

13 comments:

Violeta said...

Katka, ti si itak unforgettable;)Remember that;) Tut kavica u saluni ni več tok dobra... odkar Janez ne dela več;) lol
Jah, zgleda, da bi res rabla ene par promocijskih majčk s sabo (plus atlas sveta, če ne že kr globus), da bi jim razjasnila, kje se nahaja the big slice of heaven;)
Pa to bi jim itak mogl bit že jasn, ko pa tacga slovenskega angelčka vidjo;)Američani... kdo bi jih zastopu!heh
lp izpod Alp(no ja izpod Kuma- pa nism na Dobovci, da ne bo pomote)*

stashy said...

lol, a res ne dela več janez??? :P
ja lepo se maš vidm :) super. sam de so face okol tebe, de te nasmejijo, de nas ne pogrešaš preveč :)
ti kr piš, jst usak dan čekiram po 2-3x na dan, me firbc matra kaj kej počneš pa kako si :)
glede trojčka... sm ga nrdila :) 2x6 pa gp s 7 :) tko de sm u bistvi že u 3. letniku :) jupiii, saj en let brez komplikacij :)
no upam da boš skoz tok pridna pa pisala tele poste, kr res skoz čekiram če je kej nouga :)
no lepo se mej, pa da nauš ti na ns pozabla, k te kolumbijci pa ne vem kdo še obkrožajo :) sej veš z eksotiko je težko tekmovat :P
pridna bot, mirki se pa lepo se mej
RTM, Staši

mami said...

Sem vztrajna in ponovno poskušam- morda bo šlo. Poslala sem ti tudi obično pošto s podrobnim poročilom, pa en sonček ti pošiljam še tle....

Drž pesti, da bo danes tuš kabina uspela....

rtm

Unknown said...

Evo Katja, tut js sm najdla cajt, da sm si prebrala kaj delaš in kako živiš!
Vidm da ti ni hudga, da si se znajdla(to sm itak že vedla;)). Ja no pr men ni nč novga, razn to da sm v deveto nardila staistiko1 (JUPIIIIIII!)Dons se ga bom napila;))))))))
Tele poste pa kr piš kr je tok fajn za brat da sploh ne morm nehat;)))!!!!!
Nč Katja lepo se mej pa se slišmo!
RTM***, Sanja

Anonymous said...

Končno post:)

Kdaj pridejo kakšne slikce?? Sm zahtevn ane:)

nč lepo se mej še naprej
Redni obiskovalec bloga, T



Hvala sanja, da si to omenla - 26. mam statistiko :) - se prav lahk računam kr na 9 rok :) damn hehe

katka said...

Slikce bodo... En dan, obljubim...

LP

katka said...

Sanja cestitam za statistiko, stasi teb pa za trojcka...

Pa po pameti s proslavljanjem:)

LP

Klara said...

Hey Katja!

Ej..vse sm prebrala kar si tle napisala....vidm da ti ne gre slabo ;)) Ej ... mas se kak nasvet zame predn vzletim ;)) Sam to me zanima..kak je zdej najboljs z letalisca pridet do allentowna..upam,da se v NY ne zgubim ;)) pa se to? k si prej prsla kokr si zacela delat..a si jim mail poslala d bos ze prej prsla v studenca??
hvala za prav vsak nasvet...in vse dobro ti zelim...ter..kmalu se vidimo ;))

lp
jasna

Klara said...
This comment has been removed by the author.
katka said...

Jasna:)

Kdaj priletis? Jst sm poslala mail Ann S. Jones ce je kul ce pridem ob 7ih v allentown *ker je na spletni strani pisalo, da je boljse ce prides do 5ih in je napisala da kul.

Glede NY- jst sm bla 100%, da avtobus odpelje iz letalisca (pristala sm na JFK), ampak moras it na Manhatann- mislim da je Port Authoritz (al neki tacga postaja)- mas avtobuse do tja in metro, ampak ne vem tocno kateri (vprasaj na informacijah, so ful prijazni in niti na carini ni blo nobenih problemov, sem kocala v 5ih minutah:). Jst sem sla do tja na taksi, ker sem mela le dobro uro casa in nisem hotela zamuditi avtobusa, ker nism mela nic rezerviranega za prenocit, tko da sem reskirala in dala 50 USD za taksi. So mi ze vnaprej povedali ceno in je vedno ista (seveda moras dati tudi napitnino:) Avtobusna je ogromna in pod zemljo kot bi sla na metro, najti pa moras bieber bus (ce mogoce nisis prebrala navodil)- je v drugi stavbi- tudi tukaj so zlo prijazni in te usmerjajo- karta mislim, da je bila 23 USD (1 dolar gor ali dol) in na avtobusu sem klicala v Dorney Park... Smo se zmenl vse, ampak ko sem prisla v Allentown ni blo nobenga, sm cakala, klicala ene 10x preden se je kdo oglasil in po 1,5h so koncno prsl po mene... Tko da... Ne pricakuj da bos takoj dobila dobrodoslico:)

In to je to... Ce te se kaj zanima vprasaj, moj mail pa tko al tko imas...

LP iz Amerike
Katja

PS: Kdaj nacrtujes prihod?

zde said...

Živjo Katja. No res sem poonooosna nate.Kaj jaz, še Janša, pa Dimsi da o našem predsedniku niti ne govorim. Ko oz. če boš šla v W. bodo pa itak vsi že vedeli, kje je Slovenija. Jim bo njihov ata B.razložil, kje je to. Mogoče bi pa Vatikan omenila.
Če rabiš še kak nasvet,kar vprašaj. Jih imam za cel koš.
Upam, da si uživala svoj prvi prosti delovni dan. Komaj si začela delat, pa ti že dajo prosto. Tega pa v gnilem kapitalizmu ne bi smelo biti.
Lepo se imej in napiši spet kaj. Mene sicer ti frajerji ne zanimajo, se pa dobro bere. Mogoče bi pa pisala o cenah v trgovini, o šoli med počitnicami....
lp.
Zdenka

katka said...

Zdenka!!!

Dobis informacije (o trgovini si lahko preberes v naslednjem postu, vec jutri), o soli v Ameriki se bom pozanimala, vem pa nekaj ze o ruskih in kazahstanskih solah in narodu, ter ruski hrani (sem dones nekaj jedla na g..., pa sem kot mi je v navadi pozabila kako se rece), smo pa z eno francozinjo in poljakinjo govorile kako zgledajo pravne fakultete ter pravosodni izpiti v nasih treh drzavah... Bom porocala jutri, ker danes nekako ne najdem casa za vse... Se za vn (ob petkih so noci za international students) nism nasla casa, ker smo bile tako dolgo na pircku (ampak je blo vredno)- hainiken ma isti okus tukaj in v sloveniji (in mami le eden je bil, don worry)...

Se beremo jutri!

PS: Mami sporoci kdaj si naslednji teden v sluzbi, da te mal poklicem, majo neke internetional cards, in enkrat na teden lahko reskiram da te poklicem, ampak na domaci telefon!!!) Ker ostali klicejo domov enkrat dnevno- tko da nisva ravno zgled:)

PIP,
Katja

zde said...

Katja.
Nisem mislila tako resno. Samo še kaj drugega sem si želela prebrati. Drugače bom imela občutek, da samo delaš in vmes iščeš mrzlo pivo. Brez zamere. Sicer sem pa napisala, da me zanima kako zgleda šola med počitnicami.
Lepo se imej.