Saturday, June 7, 2008

Counting days

Pravijo, da si je med učenjem treba vzet mal pavze in jst sm si jo res par minutk, da sem tolo "pesmco" k sm jo zadnjič pred spanjem skracala sm "prpostala":) K lih odštevam dneve jih je le še sedem- naslednji teden takle čas bom že v Ameriki, potovala iz New Yorka v Allentown, moj "dom" v naslenjih mesecih...

Če je mal napak (slovničnih) se opravičujem, ampak zato tud grem v ZDA- da se moja angleščina vsaj mičken izboljša:)

COUNTING DAYS

Yesterday, when I was counting days
everything seemed so far away.
Long sunny days, lonely cold nights-
with me wishing I could speed the time.

Today I am counting again,
one day less,
and I can hardly wait
passing those fifteen days.

Tomorrow story will be the same,
and every day after day
'till friday thirteen
won't come in my way-

my last day.

Some tears, lots of smiles,
empty glasses-
I REALLY HOPE GOODBYE WILL GO THAT WAY!!!

Fajn se mejte, pa se vidmo!!!

LP,
Katja

5 comments:

Violeta said...

Hej!
Nice;)
Sam empty glasses menjam za full glasses, tears za happiness, lots of smiles pa lahko ostane, hehe

Lep dan ti želim!

p.s. čeprou tut solze bojo...;)

katka said...

Wmpty glasses je bo mišljeno, da jih bomo čim več spil:))))Predvsem se bolš sliš:) Haha:)

LP
Katja

Anonymous said...

Tko Katja pa si na poti... po vsej verjetnosti te ne loči več veliko od ZDA. Takoj ko prispeš najdi računalnik in objavi prispevek!!!! (obvezno).

lp, t

online

katka said...

Evo pa sem spostala se neki skupI:) Ceprov je tipkovnica tuki mal drugacna kot nasa in je gotovo ogromno napak:)

Lepe pozdravcke iz Amerike

stashy said...

hej hou:)
me veseli de si srečno prispela.ti še kr naprej piš od kazga njami tipa :P upam da se maš fajn no, pa de boš najdla kako gostilno de boš lhka en pir spila :)) piš še kej, pa uživi
čauči :************